Tokio Hotel v Tokiu

18. ledna 2011 v 18:22 | Evelyn |  Články

Aura Tokio Hotel je tak jasná, že je těžké se k nim dostat zblízka.
Tokio Hotel v Omotesando

Konečně Tokio Hotel dorazili do Japonska! I když jsou superstars v Evropě, tak poprvé dorazili do Japonska. Na jejich první den v Japonsku, s podporou německé ambasády Tokio Hotel se stali ambasadory dobré vůle, aby tak mohli oslavit 150.výročí diplomatických vztahu mezi Německem a Japonskem a nechali Japonsko více pochopit Německou kulturu. Samozřejmě, že taky propagovali sebe. Lidi, kteří měli na starosti jejich program jim připravili těsný program, a on řekl: "Tahle kapela chce mít úspěšný start v Japonsku. Myslím, že o tom nebude pochyb." Čtyři členi kapely vstávali již v devět hodin, nestěžovali si po celých dvanáct hodin, kdy pracovali.
Od prvního dne, 12.prosince, k interview pro In Rock byl jejich volný čas téměř nulový. Manažer řekl: "Po všech interview, všechny obchody byly zavřený. Takže TH se těšili na interview v Harajuku. I když prší, tak tam rozhodně budeme. Ale můžou si tam dojít i nakoupit do další Japonské návštěvy." Kapela byla opravdu ve vysoké náladě při propagaci.
Mohla by taková kapela splnit svoje přání? Začalo pršet již brzy ráno. Naštěstí začalo při natáčení a bylo jen zataženo. Konečně se mohlo jít ven. V hotelové recepci jsme potkali dvě fanynky z Francie. Sledovali TH celou cestu. Nakonec, osm lidí včetně mě, jsme nasedli do dvou Benz s tmavými skly, které kapela připravila. V Evropě je Audi sponzorem TH, takže není divu, že mají Audi kamkoli dorazí. Ale Japonsko není na seznamu, takže jezdili v Japonsku v Benz. Nicméně, Benz sedělo k Billově luxusnímu temperamentu.
Po 5 dní a 4 noci, Bill a Tom s sebou měli sedm kufrů plných oblečení. Bill si měnil oblečení na každou událost. Den předtím měl Bill armádně stylované oblečení, s výrazným účesem. Je téma na dnešní interview volná dáma? Bill nikdy nenosí kožešiny, protože chce podporovat PETA. Má raději falešné kožešiny s dobrou kvalitou. I když Bill musel pózovat pro kamery, tak se hodně usmíval, protože byl společně se svými členy z kapely. Jeho úsměv mohl být někdy i smích. Narozdíl od jeho vážné tváře před kamerami, v tuhle chvíli, jeho potěšená tvář byla velmi roztomilá.

Tokio Hotel v Harajuku

Vystoupili jsme z auta před Louis Vitton v Harajuku a šli jsme do Meiji přes Takesita. Ale za tři minuty jsme neuspěli, dokud se všichni lidi nedostali k osobnostního obchodu jménem Santa Monica. Takový stylista. Během 20 minut, Bill zkusil a koupil dvě trika a svetr. Zaplatil 32000 yen s jeho platinovou kartou. Tom si nekoupil nic a vyšel brzy se slovy: "Bill je pořád takový" s vřelým úsměvem. Oba z nich vešli do obchodů jako ロスジャ、メルローズ アウェニュー. "Raději bych šel nakupovat do Shibuya neli sem, Shibuya!" manažer o tomhle slyšel a podíval se na svoje hodinky. Nejspíš jsme neměli čas zajít do Shibuya kvůli jejich návratu 16.prosince. Ale dokud chtěli jít, tak jsme se rozhodli, že zkrátíme oběd a půjdeme do Shibuya přes Takesita. Tihle čtyři lidi stáli na přechodu a dělali fotky. Dokonce jsme mohli vidět i jejich obdivuhodné výrazy na tvářích. Potom se náhlý křik dostal k jejich uším, protože byli poznáni jejich fanoušky. Bill a Tom toužili jít do Shibuya po dlouhou dobu, ale tentokrát možná...? Jak šťastné ty fanynky byly! Kapela si všimla, že je trochu později na program. Takže nastoupili do Benz s tmavými okny během chvilky. Nicméně fanynky byly stále nadšeny. Přece jenom, fanynky jsou ty nejvzácnější!

Reporty od ředitele K Sir!
Tokio Hotel duše oddaná japonskému výletu

Před setkáním!
Neměl jsem toho moc, než Tokio Hotel dorazili. Více než dva dny jsme plánovali jejich příjezd do Japonska, vystoupení ještě nebylo potvrzeno. Tato událost byla formálním debutem pro TH ve speciální zemi. Před třemi lety byl jejich první výlet do Japonska zrušen, čímž fanoušci neuvěřitelně brečeli a byli smutní. Takže jsem byl ve stresu, protože tenhle výlet byl plný očekávání od TH a fanoušků. Album ještě nevyšlo, takže všichni lidé zvedali svoje ruce, aby mohli doručit svoje přání a doufali, že si brzy album koupí. Při této příležitosti bych upřímně rád poděkoval TH a fanouškům.

12.prosince, slunečno
Tokio Hotel dorazili na Narita letiště v jedenáct ráno. Gustav a Georg dorazili brzy. Skoro třicet fanoušků na ně čekalo. Koupil jsem pro členy kapely nějaké pití a čekal jsem trochu stranou. Spřátelil jsem se s pár fanoušky, kteří na ně čekali, takže jsem byl taky velmi nervózní. Let dorazil na čas. Konečně tihle dva lidí vystrčili svoje vozíky, ukázali se řadě. Exkluzivní ochranka byla u nich a dělala jim cestu, aby se tak mohli dostat do auta. Gustav byl nazvaný "malý G" od jeho fanoušků, i když na letišti se vůbec nestyděli na něj zavolat milujícím hlasem. Po zkontrolování programu na hotelu, dorazil jsem opět do Narita letiště, abych uvítal leadera - Bill a Toma, jeho identické dvojče. Let z LA měl dorazit v šest večer, fanoušci čekali na letišti už od páté. Počet fanoušků byl několikrát větší než ráno. Dlouho-čekající
fanoušci byli nervózní a uklidňovali se tím, že věděli, že Bill a Tom dorazili o třicet minut dříve. Ochranka dvojčat vstoupila, aby si zkontrolovali pasy. Fanoušci blízko východu začali křičet jeden po druhém. Trvalo TH tři roky dorazit do Japonska. Bill a Tom vyšli z východu a podepisovali se svými fixami. Všichni fanoušci skoro ztratili svoji vyrovnanost a shromáždili se dohromady. Jejich ochranka prolomila cestu a pomohla jim udržovat pořádek od začátku. Ale my jsme se vůbec dopředu pohnout nemohli. Bill a Tom zkoušeli být k fanouškům co nejmilejší aniž by měli na tvářích otrávený pohled. Fanoušci čekající na parkovišti zpívali DDM společně. V tu chvíli, Bill a Tom se šťastně usmáli. Když Bill zamával rukou, tak nastoupil do auta. Stejně tak Tom. Dojemná scéna byla neuvěřitelně rychlá, a musela vyvolat nezapomenutelné zážitky u některých fanoušků. Myslím. Později, kapela a tým dorazili do hotelu a odpočinuli si.

13.prosince, deštivo
Propagace začala od jedenácti ráno do půl deváté večer. Čas na oběd trval kolem hodiny a půl, aby mohli mít úžasný oběd. Tým dorazil do hotelu o hodinu dříve, aby vše připravil, aby se ujistil, že všechno bylo v pořádku během interview. Připravili všechno možné jídlo, vodu, colu, redbull, kafe a čokoládový koláč. Všechno jídlo bylo dovezeno ze zahraničí. Následující interview začali včas. Kapela potřebovala taky připravit svůj makeup a oblékali se o dvě hodiny dříve před prvním interview, takže museli vstávat opravdu brzy. Po dlouhém interview, TH šli na párty Universal Music, která se konala v japonské restauraci v Nishi-Azabu. Vegetariánské jídlo bylo objednáno předem, takže párty probíhala dobře. Připravili jsme vidličku a nůž pro Billa, kdyby neuměl náhodou používat hůlky, aby mohl zvednout brambory. Gustav a Georg byli opravdu šťastní, že můžou jíst kuře a krevety. Jídlo vypadalo lahodně. Nejvíce překvapující věc je tak, že Bill a Tom snědli taky nějaké krevety. Konečně jsme zjistili, že někdy si dají nějaké korýšovité jídlo. Bylo celkem šťastné to vidět na vlastní oči. I když čas párty byl krátký, hádám, že celý tým a kapela si byli blízcí. Nakonec mladý tým zaplatil Billovi a kapele velmi uspokojující večeři. Párty skončila.

14.prosince, deštivo a zataženo
Všichni členi kapely (nebo jenom Bill) vstávali na přípravu brzy. Kapela vstoupila do místnosti s interview v 11:45. Když jsme se setkali s Billem, tak jsme mu opravdu chtěli říct: "Bille, jsi tu tak brzy!" a měl na sobě úžasný oblečení. První interview bylo NHK vzdělání (v němčině), ale vypadalo to, že neměli moc otázek. Potom TH šli do Omotesando ve dvou Benz a měli interview s In Rock! Byl jsem ohromen, jak jsem sledoval Billa tak volně chodit po Omotesando. Celá kapela chtěla jít do módního centra a podívat se, nemohli si pomoci. Vystoupili jsme z aut před Louis Vitton. Někteří procházející si taky všimli té neobvyklé scény. Po interview, TH se vrátili do hotelu a měli oběd. Jejich oběd byly těstoviny s rajskou omáčkou. Ve čtyři hodiny odpoledne, začala další část propagace. Byly na programu tři rádio interview, pět interview pro TV, časopisy a hudební časopisy. Nakonec bylo už půl deváté. Každý člen se ukázal v místnosti na interview s úsměvem, vůbec nebyli unavení. Manažer, který měl na starosti výlet nás požádal, ať najdeme nějaké umělé kluziště. Nejspíš slyšel o něčem, co TH chtěli v Tokiu od někoho jiného. Ačkoli jsme požádali tým v hotelu o pomoc, tak jsme neměli moc času. Nakonec jsme TH nevzali na umělé kluziště, ale slíbili jsme, že příště je tam prostě vezmeme.

15.prosince, slunečno
Dnes mají TH showcase v Japonsku. Tokio Hotel odmítli nějaká interview, protože se chtěli na show soustředit. TH ukončili interview ve společnosti kolem dvanácté hodiny. Měli trochu zpoždění, ale bylo to setkání s In Rock pro vybrané fanoušky. Potom jeli do Akasaka Blitz, kde se showcase konalo. Po zkoušení měli kolem čtvrté oběd, včetně pizzy, těstovin, vegetariánského sushi (připraveného pro Billa a Toma). Všichni měli svoje oblíbené jídlo před showcase. Gustav vypadal, že miluje pizzu až dost. Až do hodiny před show, dveře Gustavovi a Georgovi místnosti byly pořád otevřené, jen jsme se chtěli podívat, a zjistili jsme, že se tam češou. A tak jsme pochopili, že jejich vlasy na podiu se dělají takhle. Nakonec showcase skončilo. I když to bylo jenom malé, tak naprosto ukázali svůj talent na piano. Na showcase zahráli devět písní pro publikum. Oblečení, které Bill nosil na vystoupení bylo sponzorované italskou značkou - Dsquared2. Bylo řečeno, že TH tentokrát s sebou nevzali svoje LED nástroje, protože to bylo příliš těžké. Ale slíbili, že příště s tím zahrají pro japonské fanoušky. Naše společnost dala TH Getas jako dárky. Řekli, že nikdy neobdrželi takové dárky, byli opravdu šťastní. TH nešli poslední večer ven. Jako obvykle šli zpátky do hotelu a připravovali se na odjezd. Náhodně našlo pár fanoušků místo, kde TH v Japonsku bydleli a přišli. Někteří z nich jim chtěli dát dárky; někteří z nich s nimi chtěli mít fotku. Nicméně, TH nebyli otráveni kolem této události. Naopak, zacházeli s nimi velmi mile a tvrdili, že jejich fanoušci jsou ti nejúžasnější na celém světě.

16.prosince, slunečno
Jak většina fanoušků věděla, Billův a Tomův druhý domov je LA. Protože v Evropě byli takoví šílení fanoušci jako stalkers, tak nemohli žít normální život. Ale Gustav a Georg se vrátili do Německa.

Postscript
Stejně jako lidi, kteří se o TH starali, mnoho lidí se chtělo s TH setkat nebo jich mnoho chtělo vidět jejich vystoupení, všichni mě žádali o pomoc. Dělal jsem projekty pro takovou kapelu, takže někdy jsem se bál, že bych si nevedl dobře. Ale ve skutečnosti ten projekt právě začal. Odteď chci dělat mnoho dobrých projektů, aby fanoušci zjistili, jak atraktivní jsou Tokio Hotel a aby lidi, kteří Tokio Hotel neznají o nich více zjistili. Tokio Hotel projekt "právě jsme začali"! Hey všichni, právě jsme začali!

Tokio Hotel showcase v Akasaka Blitz - Live report
Reportér: Yuko Kato
"Tokio Hotel budou demonstrovat opravdové hodnoty na živém vystoupení." slyšel editoriální člen od někoho. A proto se tam šlo s nadějí. Co se týče pozvání našeho časopisu, Tokio Hotel se dostali na první místo za deset let. Přišli jsme na svoje místa mezi publikem. Někdo řekl: "Tokio Hotel nejsou ten typ, který vystupuje na takových místech, ale rozhodně dají show, která vytvoří novou historii." Měli naprosto pravdu. Bylo řečeno, že skoro 8000 lidí dorazilo na show v Mexiku. Gustav, Georg a Tom dorazili o deset minut později. Náhle někdo zakřičel Gustav, co to sakra je?! Později dorazil naprosto zářící Bill. Byl tak úžasný, ale ostrost jeho pozadí a tváře byla maličká, jako u dámy. Kostým byl celý černý a zářil doplňky, které měl od hlavy k patě. Potom Bill zazpíval "Noise", sundal si top a měl jenom obyčejné triko. Jeho účes se tím naprosto změnil. Jejich písně byly mnohem silnější, než jsme si představovali, a rytmus byl taky silný. Gustav a Georg dodávali hodně podpory Billovi a Tomovi, kteří přitahovali publikum. Vyrovnanost byla dobrá. Jako jeho úžasné vystupování, Billův hlas byl taky velmi atraktivní. Takový zpívání je příliš sladké na rockovou muziku, což je přesně to, co Tokio Hotel mají. Dopad byl rozhodně velký. Jak jsme se dívali na Billovu hubenou postavu, celé publikum bylo rozehřáté. Nicméně, ten nejvíce ohromující byl Tom. Měl na sobě čepici, hrál na svoji kytaru. Publikum bylo tak nadšené a šílené kolem takového Toma. Rocková muzika nikdy nebyla tak krásná jako teď v mé mysli. Showcase trvalo kolem jedné hodiny. Tokio Hotel zahráli DDM znova, což byla nejpopulárnější píseň, která získala nejvíce cen. Bill do toho taky dost vložil. Podle nadšeni publika, můžeme očekávat, že Tokio Hotel budoucnost může být jasná a pěkná.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.